Zielona Góra: PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO PRZY UL. KRASICKIEGO 25 NA DZIAŁCE NR 133/1 W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 348668 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Westerplatte 11/408, 65-034 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3221920, faks 068 3221920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO PRZY UL. KRASICKIEGO 25 NA DZIAŁCE NR 133/1 W ZIELONEJ GÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego przy ul. Krasickiego 25 na działce nr 133/1 w Zielonej Górze w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych. Istniejący budynek jest wolno stający, podpiwniczony, jednopiętrowy z użytkowym poddaszem, o wielospadowym dachu, murowany w konstrukcji tradycyjnej, z rozdzielnią ciepła w piwnicy budynku. Na kondygnacjach nadziemnych zaprojektowano pomieszczenia biurowe w łącznej ilości 4 sztuk. Drewniane schody wewnętrzne mają wartość zabytkową i muszą zostać zachowane. Na program użytkowy obiektu składają się pomieszczenia biurowe, socjalne i gospodarcze usytuowane na czterech kondygnacjach. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków; nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Dane techniczne budynku: 1.Pow. zabudowy - Pz (m²) 95,2; 2.Kubatura - V (m³) 1179,0; 3.Powierz. całkowita - Pc (m²) 385,5; 4.Pow. netto - Pn (m²) 218,7; 5.Liczba biur 4; 6.Wysokość (m) 10,45; 7.Długość (m) 10,65; 8.Liczba kondygnacji 4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom (jeżeli dotyczy), 2) umowa spółki regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie - dotyczy wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, 3) pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestrowym wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana zakresu rzeczowego lub rodzaju robót oraz określonych materiałów, z ewentualną odpowiednią korektą wynagrodzenia, lub zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy - w przypadku wstrzymania prac z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy decyzją właściwych władz administracyjnych lub sądowych, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ktbs.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. UL. BOH. WESTERPLATTE 11/408, 65-034 ZIELONA GÓRA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. UL. BOH. WESTERPLATTE 11/408, 65-034 ZIELONA GÓRA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie